انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران درنظر دارد از برترین گزارش‌های منتشر شده در روزنامه‌ها و نشریات کشور تقدیر کند. آثار برتر در مراسمی که به مناسب روز خبرنگار در محل دفتر انجمن برگزار می شود معرفی خواهد شد.


آثار ارسالی شامل گزارش‌های منتشر شده از ابتدای سال 1400 تا ابتدای مرداد ماه امسال خواهد بود و هیات داوران سه گزارش اثرگذار را معرفی خواهند کرد.
همچنین به اطلاع همکاران می‌رسانیم که مراسم روز خبرنگار به علت تقارن ۱۷ مرداد با عاشورای حسینی در تاریخ ۲۳ مرداد برگزار خواهد شد.
همکاران گرانقدر می‌توانند گزارش‌های خود یا همکارانشان را حداکثر تا هجدهم مرداد به حساب تلگرام دبیرخانه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران به شماره 09024401392 بفرستند.
بدین منظور فرستادن لینک گزارش، نام نویسنده و تاریخ انتشار کفایت می‌کند.
گزارش‌های رسیده توسط تعدادی از روزنامه‌نگاران باسابقه بررسی خواهد شد. داوران روزنامه‌نگارانی شناخته شده و خارج از هیات مدیره انجمن هستند.
معرفی گزارش‌های برتر به منظور حمایت از تلاشهای موثر روزنامه‌نگاران در آگاهی بخشی، ایجاد پویایی و نشاط در مطبوعات و فراهم آوردن فضایی برای شکوفایی استعدادهای این حوزه است.
به نفرات برگزیده لوح تقدیر و سکه ربع بهار آزادی اهدا خواهد شد.
هیات مدیره امیدوار است برنامه امسال مقدمه‌ای باشد بر برگزاری سالانه جشنواره مطبوعات به شکل سازمان‌یافته، متفاوت و تاثیرگذار.