🔸هیات‌مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در جلسه خود مراحل ایجاد کمیته پیگیری روزنامه‌نگاران بازداشتی را نهایی کرد.

🔸در جلسات پیشین مقرر شده بود که از روزنامه‌نگاران و مدیران مسئول و افرادی که تعلقات آنان به تقویت این حرفه مهم، اثبات شده است دعوت شود تا کمیته‌ای را برای پیگیری مشکلات گوناگون روزنامه‌نگارانی که در حوادث اخیر احضار، بازداشت و محکوم یا آزاد شده‌اند، تشکیل دهند و با حداکثر توان کمک‌های ممکن بویژه حقوقی و مشاوره‌ای و عاطفی را برای خود و‌ خانواده‌هایشان عرضه دارند.

🔸متاسفانه در هفته‌های اخیر فرآیند احضار و بازداشت‌ها به نحو روشنی بیشتر و در نتیجه ضرورت این پیگیری را افزون‌تر کرده است. در این راه جمعی ۵ نفری شکل گرفته که از طریق دبیرخانه‌ای در انجمن ضمن کسب اطلاعات لازم از وضعیت این همکاران و تماس با خود یا خانواده هایشان برنامه‌هایی را برای ایجاد تعامل و گفتگو جهت حل و بهبود وضعیت آنان در دستور کار خود قرار می‌دهد.

🔸همکاران و‌خانواده‌هایی که علاقه‌مند به اظهار نکات یا اخبار لازم در مورد خود یا عزیزانشان هستند یا آمادگی همراهی در این فرآیند را دارند به اکانت تلگرامی @tpaoj یا شماره 09024401392 پیام دهند  دبیرخانه در اسرع وقت با آنان تماس خواهد گرفت.
اخبار کمیته متعاقبا اعلام خواهد شد.

🔸آقایان الیاس حضرتی، مهدی رحمانیان، محمد مهاجری، کامبیز نوروزی و‌خانم بدرالسادات مفیدی دعوت مزبور را پذیرفته‌اند.