جلسه این هفته هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با خبر دردناک درگذشت روزنامه‌نگار باسابقه و توانمند علی اکرمی عراقی همزمان و مقرر شد انجمن با هماهنگی خانواده و دوستان وی در مراسم یادبودِ وی شرکت موثری داشته باشد. 

در ادامه جلسه، اعضای هیات مدیره به ارائه گزارشی از بازدید از شهر جدید پرند و واحدهای منتخب برای واگذاری به اعضای انجمن پرداختند. 

براساس این گزارش واحدهای ۷۰ ،۷۵ و ۸۵متری، خرداد ماه سال آینده آماده تحویل است. قیمت این آپارتمان‌ها حدودا بین دویست و پنجاه تا سیصد میلیون تومان بوده که ۴۰ میلیون تومان آن وام مسکن است و ۷۰درصد از قیمت واحدها باید در زمان عقد قرارداد و مابقی در زمان تحویل پرداخت شود. 

اطلاعات مربوط به واحدهای هشتگرد نیز متعاقبا و پس از بازدید به اطلاع خواهد رسید. 

برگزاری مجمع عمومی به صورت حضوری از دیگر مصوبات این جلسه بود و مقرر شد با همراهی وزارت کار این مجمع در فضای باز و به صورت حضوری برگزار شود. انجمن از اعضای خود می‌خواهد با توجه به شرایط کرونایی و جلوگیری از تجدید مجمع، نهایت همکاری را برای حضور انجام داده و در این مجمع مسئولانه حاضر شوند. 

در این جلسه همچنین گزارشی از نشست فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران با عنوان «بعد از گذشت ده سال؛ آیا بهار عربی، مطبوعات و روزنامه‌نگاری را تغییر داده است؟» از سوی رضا غبیشاوی نماینده انجمن در این نشست ارائه شد.