انجام مقدمات قانونی و اداری مجمع عمومی، اولین دستور جلسه این هفته هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران بود. 
به گزارش دبیرخانه انجمن، در این جلسه پس از بحث و گفتگوی بسیار مقرر شد مجمع عمومی روز دهم اردیبهشت ماه  در بوستان گفتگو برگزار شود. گفتنی است در این مجمع هیات مدیره جدید انتخاب خواهد شد همچنین تغییر وضعیت انجمن از استانی به سراسری به رای  گذاشته خواهد شد. 
مسکن خبرنگاران دستور جلسه بعدی این جلسه بود که با اعلام عدم ظرفیت خالی در شهرک هشتگرد، مصوب شد تا مراحل اداری دریافت مسکن درشهرک پرند با همراهی مسئولان وزارت راه و شهرسازی  انجام شود. 
اطلاعات مربوط به نحوه واریز وجه توسط ثبت‌نام کنندگان از طریق کانال انجمن به اطلاع همکاران خواهد رسید. 
‌در ادامه عضو کمیته مستقل منع آزار، گزارشی از اقدامات این کمیته ارایه کرد و در پاسخ به سوال یکی از بازرسان انجمن در مورد اینکه آیا این کمیته خواستار  جلوگیری از انتشار اخبار مربوط به آزار جنسی روزنامه‌نگاران شده است ضمن تکذیب این مطلب اظهار کرد که این کمیته در درجه اول به ارایه خدمات مشاوره‌ای و حقوقی می‌پردازد مگر این که هر دو طرف ماجرا آمادگی ارجاع مسأله فی‌مابین خود را رسماً به کمیته اعلام کنند. انتشار یا محرمانگی مفاد رسیدگی‌ها در چارچوب ضوابط کمیته است. بنابراین کمیته هیچ توصیه سلبی یا ایجابی در باره رفتاری که حق افراد است ندارد زیرا چنین امری موضوعا خارج از صلاحیت تعیین شده برای آن است.
در پایان رییس هیات مدیره تاکید کرد:  تمام مواضع و نظرات انجمن یا در غالب اطلاعیه و بیانیه در کانال و سایت رسمی انجمن و یا از سوی رییس و دبیر انجمن منتشر می‌شود و فارغ از صحت و سقم ادعاهایی که در باره افراد می‌شود انجمن مسئولیتی در قبال ادعاهای مطرح شده از سوی افراد دیگر را ندارد و دبیر خانه انجمن اماده  پاسخگویی به تمامی پرسش‌های رسمی افراد و نهادها است.