با توجه به دستور وزیر محترم راه و شهرسازی برای تأمین مسکن روزنامه‌نگاران عضو انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران که واجد شرایط زیر هستند، دعوت می‌شود برای ثبت‌نام اولیه تا تاریخ شنبه دوم اسفند ماه از طریق تلگرام انجمن به شماره ۰۹۰۲۴۴۰۱۳۹۲ اقدام کنند. بدیهی است پس از تاریخ فوق، ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود. 
 
 
❇️❇️شرایط ثبت‌نام 
 
✅متقاضی باید تا تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ عضویتش در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران قطعی شده باشد. (متقاضیانی که پیش از این تاریخ مدارک لازم برای عضویت را ارسال کرده‌اند ولی هنوز کمیته عضویت آنان را تایید نکرده است در صورت تایید نهایی نیز مشمول خواهند بود مشروط بر این که تقاضای خود را پیش از تاریخ نهایی اعلام دارند)
 
  ✅متقاضی باید متأهل یا زن خود سرپرست بالای ۳۵سال باشد
 
 ✅هیچ کدام از زوجین تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده باشند
 
✅ساکن تهران و کرج باشند
 
 ✅فاقد مسکن یا زمین با مجوز مسکونی باشند
 
✳️متقاضیان کد ملی و نام کامل خود را به شماره ۰۹۰۲۴۴۰۱۳۹۲ تلگرام فرمایند. 
 
✳️اطلاعات تکمیلی در مورد مشخصات مسکن (محل، قیمت، شرایط پرداخت و ... ) پس از ثبت‌نام  اعلام خواهد شد. لطفا در این باره سوال نپرسید.
 
✳️اگرچه رسیدگی به دقت و درستی اطلاعات متقاضیان از طریق سامانه‌های دولتی  انجام می‌شود ولی انجمن نیز نسبت به اعلام درخواست‌های که واجد شرایط نباشند حساسیت دارد و ملاحظاتی خواهد داشت. بنابراین ضروری است همکاران عزیز در تطبیق وضعیت خود با شرایط اعلامی نهایت دقت را مبذول فرمایند.