هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در آخرین جلسه خود به ارزیابی برنامه آنلاین و آزمایشی برگزار شده مجمع عمومی پرداخت و ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف آن، مقرر شد ضمن رایزنی با مسئولان وزارت کار به شیوه های مقبولتری چه به صورت مجازی و یا حضوری و نیز به شکل ترکیبی، برای این برنامه، دست یابند. 
در ادامه جلسه شهریار شمس، دبیر انجمن، گزارشی از نشست رییس و نایب رییس و دبیر انجمن با دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی، ارائه داد. 
بنابر این گزارش، وزارت مسکن موافقت کرده است که از واحد‌های موجود شهرک‌های اطراف تهران تعدادی را با شرایط مناسب به اعضای متقاضی انجمن صنفی که واجد شرایط عمومی این وزارتخانه هستند واگذار شود و مقرر شد اطلاع رسانی ثبت‌نام و شرایط متقاضیان، توسط دبیرخانه انجمن صورت گیرد. 
بررسی وضعیت عضوگیری از میان آن دسته از همکارانی که مشغول به حرفه خبرنگاری به شیوه ویدئویی هستند، از دیگر مباحث مطروحه در جلسه بود و مقرر شد تا مژگان جمشیدی، دبیر کمیته عضوگیری، در جلسه ای با حضور اساتید و پیشکسوتان این حوزه در این زمینه دستور‌العملی را تدوین و برای تصویب به هیات مدیره ارائه کند.
در پایان جلسه عباس عبدی رییس هیات مدیره، درباره تحقیق در دست اجرای «گزارش ملی رسانه» و جایگزینی فردی بجای خانم لالمی توضیح داد.