در جلسه این‌هفته هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، چگونگی برگزاری مجمع‌عمومی نوبت دوم مورد بحث بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا ضمن تماس با تمامی اعضا از آن‌ها درخواست شود تا با نصب نرم افزار ادوبی کانکت(https://avc.done.ir/?page_id=221) از بروز مشکلات احتمالی در ارتباط و حضور در مجمع جلوگیری شود. گفتنی است نوبت دوم مجمع عمومی در تاریخ 24 خرداد ماه بصورت مجازی انجام خواهد شد و انجمن از اعضای خود می‌خواهد همانند مجمع قبلی نهایت همکاری را داشته باشند و با شرکت در مجمع به سراسری شدن انجمن خود کمک کنند.
در این جلسه همچنین تصمیم گرفته شد تا با رایزنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی درخواست شود تا تغییراتی در هزینه‌های مسکن مهر برای همکاران اعمال شود تا شرایط مناسب‌تری برای بهره‌مندی همکاران از این موقعیت فراهم شود.
ارائه گزارش از کارگروه طرح ترافیک خبرنگاران از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود که به نظر می‌رسد با روند طی شده انجمن امسال هم بتواند همانند سال های گذشته به تمامی درخواست‌های اعضا پاسخ مثبت دهد.
توافق‌نامه استفاده از خدمات اقامتی و پذیرایی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی نیز به امضا رسید و‌ بزودی همکاران عضو انجمن می‌توانند از هتل‌های این شرکت با تخفیف مناسب استفاده کنند.